Καλέστε μας τώρα στο 210 6930 631

Τεχνολογικές δραστηριότητες για παιδιά

Εξερευνήσεις, κατασκευές, ασφαλές ίντερνετ, ρομποτική, επιχειρηματική σκέψη και καλλιτεχνική δημιουργία  είναι μόνο μερικά από τα εκπαιδευτικά μας “παιχνίδια” που απογειώνουν το ενδιαφέρον των μαθητών.

Τα μαθήματα γίνονται στο χώρο μας ή σε σχολεία σε συνεργασία
με το Σύλλογο Γονέων.

programming
Μαθήματα Προγραμματισμού

Η θεματολογία για τις Τεχνολογικές δραστηριότητες για παιδιά με χρήση Υπολογιστή είναι καινοτόμα και ακολουθεί τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στην τεχνολογία και στην επιστήμη της πληροφορικής. Τα παιδιά συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά παιχνίδια επαγγελματικών ρόλων και χρησιμοποιούν τον υπολογιστή για να φέρουν σε πέρας μια αποστολή.

Οι Τεχνολογικές δραστηριότητες για παιδιά διαφοροποιούνται ανά ηλικία και επίπεδο γνώσης. Οι ενότητες που διδάσκουμε απευθύνονται στους μαθητές όλων των τάξεων και είναι εμπλουτισμένες με στοιχεία επαγγελματικού προσανατολισμού. Τα παιδιά “παίζουν” ρόλους-επαγγέλματα και μέσα από αυτούς χρησιμοποιούν τον υπολογιστή σαν εργαλείο, καλλιεργώντας τη προσωπικότητα τους. Έτσι, επιτυγχάνεται η εξοικείωση των μαθητών με τους υπολογιστές και την τεχνολογία γενικότερα με σκοπό την ορθή και με ασφάλεια χρήση εξελιγμένων εργαλείων και μέσων για το δικό τους καλό άλλα και αυτό του κοινωνικού συνόλου.

Τεχνολογικές δραστηριότητες για παιδιά

Ακολουθούν, ενδεικτικά, εκπαιδευτικές ενότητες με Τεχνολογικές δραστηριότητες για παιδιά κάθε ηλικιακής ομάδας:

Ενδιαφέρομαι για τα μαθήματα Τεχνολογίας για παιδιά

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210-69.30.631

Primary (7-11 ετών)Secondary (12-16 ετών)

Primary (7-11 ετών)

Ezine

Στην ενότητα αυτή οι μαθητές θα πάρουν το ρόλο των δημοσιογράφων και θα δημιουργήσουν ένα διαδραστικό περιοδικό. Θα μάθουν να χρησιμοποιούν τις τεχνικές μορφοποίησης του MicrosoftWord και θα ετοιμάσουν ένα περιοδικό με εξώφυλλο, κριτική ταινιών, μουσικά άρθρα και άρθρα για τις νέες τάσεις.

Sales

Sales

Στην ενότητα αυτή οι μαθητές οργανώνουν ένα παζάρι για να “μαζέψουν χρήματα” πουλώντας γλυκά. Θα πρέπει να διεξάγουν μια έρευνα  για να ενημερωθούν για τις  διατροφικές προτιμήσεις του κοινού. Αφού απαντήσουν σε όλα αυτά τα ερωτήματα θα δημιουργήσουν μια αναφορά με πίνακες και γραφήματα στο MicrosoftExcel.

SaleM.L. (Machine Learning)

M-L

Σε αυτή την ενότητα οι μαθητές θα έλθουν σε επαφή με τις βασικές αρχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και συγκεκριμένα την έννοια της Μηχανικής Μάθησης. Μέσω της εφαρμογής  Teachable Machine, θα δημιουργήσουν και θα εκπαιδεύσουν ένα μοντέλο αναγνώρισης εικόνων. Το Teachable Machine είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο που αναπτύχθηκε από τη Google και επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν μοντέλα μηχανικής μάθησης χωρίς να απαιτούνται προηγμένες δεξιότητες προγραμματισμού ή εξειδίκευση στη μηχανική μάθηση.

Robotics

Robotics

Σε αυτή την ενότητα οι μαθητές συνεχίζουν  το ταξίδι τους στον μαγικό κόσμο της ρομποτικής. Αξιοποιώντας τις αρχές του σύγχρονου μοντέλου εκπαίδευσης  “STEM” (Science, Technology, Engineering and Mathematics), υλοποιούν και “δίνουν ζωή” σε απαιτητικές κατασκευές, χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό υλικό «Lego»

Secondary (12-16 ετών)

Advertise

Advertise

Σε αυτήν την ενότητα οι μαθητές σχεδιάζουν διαφημίσεις στο MicrosoftWord για λογαριασμό μιας διαφημιστικής εταιρείας. Θα δημιουργήσουν: Αφίσες μέσα από προχωρημένες τεχνικές, Καταλόγους με πίνακες περιεχομένων και Επιστολές (μέσα από την συγχώνευση αλληλογραφίας) για όλο το πελατολόγιο της εταιρείας. Όλες οι δραστηριότητες της ενότητας είναι άμεσα συνδεδεμένες με εργασίες που ολοκληρώνονται σε επαγγελματικό περιβάλλον.

Consultant

Σε αυτή την ενότητα οι μαθητές θα αξιολογήσουν τα οικονομικά στοιχεία ενός δημοφιλούς πολυκαταστήματος. Το λογιστήριο της επιχείρησης έχει την υπόνοια ότι «οι πωλήσεις θα μειωθούν το επόμενο έτος». Χρησιμοποιώντας προηγμένες δυνατότητες του MicrosoftExcelοι μαθητές καλούνται να αξιολογήσουν τα δεδομένα με κατάλληλες συναρτήσεις, να απεικονίσουν τα ευρήματά τους σε γραφήματα και να παραδώσουν μια “έκθεση βιωσιμότητας”.

Hotel

Οι μαθητές είναι ιδιοκτήτες ενός ξενοδοχείου. Αφού κατανοήσουν την δομή λειτουργίας του, καλούνται να δημιουργήσουν μια επαγγελματική παρουσίαση με την χρήση προχωρημένων τεχνικών του λογισμικού MicrosoftPowerPoint. Θα δημιουργήσουν τα δικά τους πρότυπα θεμάτων,  θα εισάγουν πολυμέσα, γραφήματα, οργανογράμματα, μεταβάσεις διαφανειών, εφέ κίνησης, με σκοπό την αποτελεσματική προβολή του ξενοδοχείου τους στο διαδίκτυο. Τέλος καλούνται να την προετοιμάσουν κατάλληλα για την αποστολή της μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Scratch

Scratch

Οι μαθητές, χρησιμοποιώντας την δυναμική, οπτική γλώσσα προγραμματισμού Scratch, θα δημιουργήσουν το πρώτο τους ολοκληρωμένο βιντεοπαιχνίδι. Αυτοσκοπός της ενότητας δεν αποτελεί αυτό κάθε αυτό το παιχνίδι αλλά η εισαγωγή στον αλγορυθμικό, δομημένο τρόπο σκέψης που απαιτεί κάθε σύγχρονη γλώσσα προγραμματισμού.

L.M. (Language Models)

l-m-language-models

Σε αυτή την ενότητα οι μαθητές θα έλθουν σε επαφή με την έννοια του Γλωσσικού Μοντέλου. Γλωσσικό Μοντέλο καλείται ένα πρόγραμμα υπολογιστή ή ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που έχει σχεδιαστεί για να κατανοεί και να παράγει την ανθρώπινη γλώσσα. Είναι σαν ένας έξυπνος επεξεργαστής κειμένου ή ομιλίας που μπορεί να κατανοεί, να προβλέπει και να παράγει λέξεις, προτάσεις και παραγράφους με τρόπο που να βγάζει νόημα στους ανθρώπους. Αφού κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας του, θα χρησιμοποιήσουν κατάλληλα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για να πάρουν απαντήσεις σε θέματα που τους απασχολούν και θα παράξουν εικόνες αποκλειστικά με την χρήση γραπτού λόγου.

Καλέστε μας