Σεμινάριο E-Commerce

Σεμινάριο E-Commerce (e-shop)

Η δημιουργία και η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο σεμινάριο E-Commerce αποσκοπεί στην προώθηση ενός προϊόντος, μίας υπηρεσίας και μίας επιχείρησης. Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις στρατηγικές εφαρμογές, τη μεθοδολογία και τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και την επίδραση του στις αγορές. Το ορθό E-Commerce ξεκινά από τη Δημιουργία πελατολογίου και ολοκληρώνεται με την ικανοποίηση των καταναλωτών! Το σεμινάριο E-Commerce διεξάγεται με την μέθοδο Project based Learning (= μαθαίνω υλοποιώντας), είναι το μοναδικό που σας διδάσκει έμπρακτα τις τεχνικές κατασκευής ενός e-shop αλλά και τις ορθές πρακτικές προώθησης του στο internet και στηρίζεται σε 2 βασικούς εκπαιδευτικούς πυλώνες:

  1. Διαχειριστική λειτουργία ενός e-shop και τεχνική ανάλυση για την βέλτιστη χρήση των δυνατοτήτων κάθε πλατφόρμας. (Δείτε τις ενότητες a. και b. στη συνέχεια)
  2. Digital strategy για την προβολή και προώθηση ενός e-shop μέσω του συνδυασμού διακαναλικών μέσων Online επικοινωνίας (Δείτε τις ενότητες c. και d. στη συνέχεια)

 

a. Σχεδιασμός και κατασκευή

  a. Σχεδιασμός και κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος Ο σχεδιασμός του e-shop είναι καίριας σημασίας, για τη μετέπειτα πολιτική που θα ακολουθηθεί κατά την προβολή και προώθηση του. Σε αυτή την ενότητα θα μάθετε πως να επιλέξετε το κατάλληλο για τις ανάγκες σας εργαλείο, να δημιουργείτε το  δικό σας e-shop με ένα μοναδικό εικαστικό προσαρμοσμένο στα μέτρα και τις ανάγκες της επιχείρησης σας.OpenCart Στη συνέχεια θα καταφέρετε να αναγνωρίζετε και να χειρίζεστε όλες τις παραμέτρους του e-shop σας αποκτώντας πλήρη πρόσβαση σε όλο το διαχειριστικό μέρος ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Στόχος της ενότητας είναι να αποκτήσετε την τεχνογνωσία ώστε να ρυθμίσετε τις λειτουργίες του e-shop σας, με τρόπο που θα βελτιστοποιήσει τις απολαβές σας μέσω των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

b. Διαχείριση e-shop

  b. Χρήση εργαλείων διαδικτυακών καταστημάτων

  1. Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο
  2. Εγκατάσταση των στοιχείων λειτουργίας του εργαλείου
  3. Ρυθμίσεις του ηλεκτρονικού καταστήματοςMagento
  4. Διαχείριση των βασικών παραμέτρων
  5. Διαχείριση των προϊόντων
  6. Διαχείριση των πελατών
  7. Διαχείριση των παραγγελιών
  8. Οι επεκτάσεις του εργαλείου
  9. Χρήση εικαστικών στο εργαλείο
  10. Δικτύωση εργαλείου, προώθηση eshop
  11. Μέθοδοι Πληρωμών,  Έξοδα Αποστολής, Νομικό Πλαίσιο

c. Digital Strategy

c. Digital Strategy – Προβολή & Προώθηση ηλεκτρονικού καταστήματος H βασικότερη παράμετρος για να αποδειχθεί επικερδής η ηλεκτρονική επιχείρηση σας είναι η εξοικείωση με τις μεθόδους και τις τεχνικές προώθησης που πρέπει να χρησιμοποιεί κάθε επιχειρηματίας που ασχολείται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε αυτή την ενότητα θα αποκτήσετε την τεχνογνωσία για όλες τις σύγχρονες μεθόδους online marketing που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις του e-shop σας.

d. Προώθηση e-shop

  d. Χρήση εργαλείων Προώθησης διαδικτυακών καταστημάτων

  1. Εισαγωγή, ερευνητικό υπόβαθρο, αναγκαιότητα και προσέγγιση της έρευνας. Βασικές έννοιες ηλεκτρονικού εμπορίου – στατιστικά στοιχεία και ανάλυση. Ηλεκτρονικό «επιχειρείν», είδη e-commerce, κατάταξη επιχειρήσεων.
  2. Εφαρμογές, βασικά πλεονεκτήματα, οφέλη από το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκμοντερνισμός και εξέλιξη της λειτουργίας των επιχειρήσεων στις νέες τάσεις της αγοράς.
  3. Αλλαγές, νέα μεθοδολογία στη δομή των επιχειρήσεων. Οι δυσκολίες στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Present Status και μελλοντική ανάπτυξη στην παγκόσμια αγορά. Το Διαδικτυακό εμπόριο στην Ελλάδα.
  4. Μέθοδοι και στρατηγικές διαχείρισης διαδικτυακού εμπορίου. Οι σχέσεις που αναπτύσσονται με δυνητικούς ανταγωνιστές, αγοραστές & προμηθευτές. Νέα interactive προϊόντα και υπηρεσίες.
  5. Ανταγωνιστικές στρατηγικές, πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα. Είδη επιχειρηματικών μοντέλων.
  6. Δομή Ηλεκτρονικού καταστήματος, προδιαγραφές, στόχοι. Marketing διαδικτυακού καταστήματος και υποστήριξη πελατών. Προϊόντα, αναζήτηση, πληροφορίες.
  7. Η έννοια της ικανοποίησης: Παράγοντες και Συνέπειες, τα διάφορα μοντέλα και η ικανοποίηση του πελάτη. Η επιρροή του Διαδικτύου στις επιχειρήσεις και ο αντίκτυπος στον ανταγωνισμό. Στρατηγική & σχεδιασμός, Ερωτηματολόγια και εξαγωγή Συμπερασμάτων.
  8. Η αντίληψη και η φιλοσοφία των νέων μέσων και οι εφαρμογές τους στο διαδίκτυο με σκοπό την γεωμετρική αύξηση του μεριδίου αγοράς στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

e-commerce.1 Διάρκεια ενοτήτων του σεμιναρίου: έως 10 διδακτικές ώρες, ανάλογα με το επίπεδο εξοικείωσης σας. Αξία έως 220€! Προσφορά “Έλα με έναν φίλο” 190€ / άτομο! Ειδικά χαμηλές τιμές για φοιτητές (πάσο), 3τεκνους+, άνεργους (ΟΑΕΔ) και μαζικές εγγραφές (3 άτ.+)! Για τις εταιρίες, τα μαθήματα μπορούν να επιδοτηθούν, υπό προϋποθέσεις, από τον ΟΑΕΔ μέσω του ειδικού λογαριασμού ΛΑΕΚ 0,24%. Το σεμινάριο E-Commerce μπορεί να υλοποιηθεί και εξ αποστάσεως είτε εξατομικευμένα στο διαθέσιμο χρόνο σας πάντα με τη μέθοδο Project Based Learning (=μαθαίνω υλοποιώντας) Παρέχεται συμβουλευτική καθ’ όλη τη διάρκεια αλλά και μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.  

! Δείτε επίσης Προώθηση Ιστοσελίδων (Internet Marketing)

 

Μάθετε περισσότερα επικοινωνώντας μαζί μας τώρα στο 210 69.30.631-2